close
تبلیغات در اینترنت
9 توصیه برای سلامتی افراد دورکار

RZHGBFT

9 توصیه برای سلامتی افراد دورکار

banner
جستجوگر پیشرفته



 
دورکاری به معنی خانه نشین بودن نیست. توصیه می کنیم حتما از منزل خارج شوید و در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید، یعنی خودتان را در منزل حبس نکنید
 

یک فضای ارگونومیک مهیا کنید
افرادی که در منزل کار می کنند، دچار مشکلات جسمی مشترکی می شوند که شامل درد کمر، درد شانه و گردن و غیره است.


اینکه تمام روز را بنشینید و به صفحه ی رایانه تان زل بزنید، در کوتاه مدت و بلندمدت مشکلاتی برای سلامتی تان به بار می آورد.


نتایج تحقیقات نشان می دهد که عوامل متعددی فضای کار را ارگونومیک می کند. بلندی و استاندارد بودن صندلی، وضعیت موس، وضعیت قرار گرفتن  مچ دست، بلندی صفحه رایانه، اندازه ی میز کار، زیرپایی، وضعیت قرار گرفتن بدن و غیره روی سلامتی افراد پشت میزنشین تاثیر مستقیم دارد.


در نتیجه لازم است که به تمام این موارد توجه کنید تا بتوانید در محیطی ارگونومیک، به فعالیت خود ادامه دهید.

 

ورزشی را در برنامه روزانه تان بگنجانید
در ساعت ناهار از جای خود بلند شوید و کمی قدم بزنید و یا ورزش دیگری را انجام دهید.


حتی اگر عادت به ورزش ندارید و یا در محل کار قبلی تان ورزش نمی کردید، لازم است که در منزل ورزش کنید، چون زمانی که محیط کار دور از منزل است شما مجبور هستید مسافتی را پیاده راه بروید و یا در اداره به اتاق همکاران سری بزنید و غیره.


اما در در منزل هیچ یک از این فعالیت ها را ندارید. بنابراین کالری چندانی نمی سوزانید. در نتیجه لازم است که بین روز ورزش کنید و حرکات کششی انجام دهید.

 

بیرون بروید
دورکار بودن به معنی خانه نشین بودن نیست. کار کردن در منزل به خودی خود می تواند علاوه بر سلامتی جسم، به سلامتی روح شما نیز لطمه بزند.


نباید ایزوله شوید و ارتباط تان را با دنیای بیرون و دوستان تان از دست بدهید.


توصیه می کنیم حتما از منزل خارج شوید و در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید، یعنی خودتان را در منزل حبس نکنید.

 

هر وقت که امکانش بود، سرپا بایستید
تا جایی که امکان دارد در وضعیت ایستاده قرار بگیرید. اگر امکان دارد میز کارتان را بلند انتخاب کنید. میزکارهای بلند احتمال بروز چاقی مفرط، سرطان و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.


موقع صحبت کردن با تلفن، راه بروید. این کار باعث فعال تر شدن متابولیسم بدن تان می شود و شما را از انواع بیماری ها در امان نگه می دارد.


در هر حال، از هر فرصتی برای دور شدن از پشت میزتان استفاده کنید.

 

ناهار فراموش نشود
اکثر افرادی که در منزل کار می کنند از ناهار صرفنظر می کنند، چون احتمالا صبحانه را دیر صرف کنند و یا عادت به ریزه خواری در بین روز دارند.


اما شما نیاز به وعده های غذایی منظم و سالم دارید. خوردن یک وعده ی غذایی سالم در بین روز به شما کمک می کند که انرژی لازم را برای ادامه ی روز کسب کنید.


بهتر است زمانی را برای تهیه غذا اختصاص دهید و یا از قبل، غذایتان را آماده کنید.


اگر عادت داشته باشید که زمان ناهار کار کنید، بدون شک زمانی که پای تان به آشپزخانه برسد، هر چه دم دستتان باشد را خواهید خورد.


بهتر است ناهاری سالم برای خود آماده کنید و از هیچ وعده ی غذایی صرفنظر نکنید.

 

آشپزخانه را پر از مواد غذایی سالم کنید
سر زدن به آشپزخانه و خوردن چیپس، سوسیس، کالباس و غیره کار ساده ای است. اگر در منزل کار کنید، بیشتر در معرض این نوع تغذیه ی ناسالم خواهید بود.


برای پیشگیری از افتادن در دام این خوراکی های ناسالم، بهتر است برای خودتان میان وعده های سالمی را آماده کنید.

بهتر است از قبل، غذای آن روزتان را آماده کرده و در یخچال بگذارید تا هنگام گرسنه بودن به سراغ مواد غذایی ناسالم و فست فودها نروید.


در غیر این صورت به دلیل مصرف مواد غذایی ناسالم و پرکالری و کم تحرکی در منزل، خیلی زود دچار چاقی و بیماری های دیگر خواهید شد. 

فاطمه مهدی پور
بخش سلامت تبیان

موضوعات مرتبط: 9 توصیه برای سلامتی افراد دورکار
 
دورکاری به معنی خانه نشین بودن نیست. توصیه می کنیم حتما از منزل خارج شوید و در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید، یعنی خودتان را در منزل حبس نکنید
 

یک فضای ارگونومیک مهیا کنید
افرادی که در منزل کار می کنند، دچار مشکلات جسمی مشترکی می شوند که شامل درد کمر، درد شانه و گردن و غیره است.


اینکه تمام روز را بنشینید و به صفحه ی رایانه تان زل بزنید، در کوتاه مدت و بلندمدت مشکلاتی برای سلامتی تان به بار می آورد.


نتایج تحقیقات نشان می دهد که عوامل متعددی فضای کار را ارگونومیک می کند. بلندی و استاندارد بودن صندلی، وضعیت موس، وضعیت قرار گرفتن  مچ دست، بلندی صفحه رایانه، اندازه ی میز کار، زیرپایی، وضعیت قرار گرفتن بدن و غیره روی سلامتی افراد پشت میزنشین تاثیر مستقیم دارد.


در نتیجه لازم است که به تمام این موارد توجه کنید تا بتوانید در محیطی ارگونومیک، به فعالیت خود ادامه دهید.

 

ورزشی را در برنامه روزانه تان بگنجانید
در ساعت ناهار از جای خود بلند شوید و کمی قدم بزنید و یا ورزش دیگری را انجام دهید.


حتی اگر عادت به ورزش ندارید و یا در محل کار قبلی تان ورزش نمی کردید، لازم است که در منزل ورزش کنید، چون زمانی که محیط کار دور از منزل است شما مجبور هستید مسافتی را پیاده راه بروید و یا در اداره به اتاق همکاران سری بزنید و غیره.


اما در در منزل هیچ یک از این فعالیت ها را ندارید. بنابراین کالری چندانی نمی سوزانید. در نتیجه لازم است که بین روز ورزش کنید و حرکات کششی انجام دهید.

 

بیرون بروید
دورکار بودن به معنی خانه نشین بودن نیست. کار کردن در منزل به خودی خود می تواند علاوه بر سلامتی جسم، به سلامتی روح شما نیز لطمه بزند.


نباید ایزوله شوید و ارتباط تان را با دنیای بیرون و دوستان تان از دست بدهید.


توصیه می کنیم حتما از منزل خارج شوید و در محیط های اجتماعی حضور داشته باشید، یعنی خودتان را در منزل حبس نکنید.

 

هر وقت که امکانش بود، سرپا بایستید
تا جایی که امکان دارد در وضعیت ایستاده قرار بگیرید. اگر امکان دارد میز کارتان را بلند انتخاب کنید. میزکارهای بلند احتمال بروز چاقی مفرط، سرطان و بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.


موقع صحبت کردن با تلفن، راه بروید. این کار باعث فعال تر شدن متابولیسم بدن تان می شود و شما را از انواع بیماری ها در امان نگه می دارد.


در هر حال، از هر فرصتی برای دور شدن از پشت میزتان استفاده کنید.

 

ناهار فراموش نشود
اکثر افرادی که در منزل کار می کنند از ناهار صرفنظر می کنند، چون احتمالا صبحانه را دیر صرف کنند و یا عادت به ریزه خواری در بین روز دارند.


اما شما نیاز به وعده های غذایی منظم و سالم دارید. خوردن یک وعده ی غذایی سالم در بین روز به شما کمک می کند که انرژی لازم را برای ادامه ی روز کسب کنید.


بهتر است زمانی را برای تهیه غذا اختصاص دهید و یا از قبل، غذایتان را آماده کنید.


اگر عادت داشته باشید که زمان ناهار کار کنید، بدون شک زمانی که پای تان به آشپزخانه برسد، هر چه دم دستتان باشد را خواهید خورد.


بهتر است ناهاری سالم برای خود آماده کنید و از هیچ وعده ی غذایی صرفنظر نکنید.

 

آشپزخانه را پر از مواد غذایی سالم کنید
سر زدن به آشپزخانه و خوردن چیپس، سوسیس، کالباس و غیره کار ساده ای است. اگر در منزل کار کنید، بیشتر در معرض این نوع تغذیه ی ناسالم خواهید بود.


برای پیشگیری از افتادن در دام این خوراکی های ناسالم، بهتر است برای خودتان میان وعده های سالمی را آماده کنید.

بهتر است از قبل، غذای آن روزتان را آماده کرده و در یخچال بگذارید تا هنگام گرسنه بودن به سراغ مواد غذایی ناسالم و فست فودها نروید.


در غیر این صورت به دلیل مصرف مواد غذایی ناسالم و پرکالری و کم تحرکی در منزل، خیلی زود دچار چاقی و بیماری های دیگر خواهید شد. 

فاطمه مهدی پور
بخش سلامت تبیان

موضوعات مرتبط: 9 توصیه برای سلامتی افراد دورکار

:: امتیاز: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

:: بازدید : 64
:: ارسال شده در: آرشیو کل , پزشکی ,
:: مطالب مرتبط: خبر فوری , پست ویژه , دانلود رایگان کتاب نویفرت ۲۰۱۴ PDF دانلود رایگان کتاب نویفرت ۲۰۱۴ – کتاب نویفرت (Neufert) یکی از مراجع , چگونه از هک شدن سیستم جلوگیری کنیم؟ , آشنایی با رشته معماری داخلی به اعتقاد بعضی ها معماری مادر همه هنرهاست که تعاریف مختلفی از آن ارائه , نکاتی برای انتخاب رشته معماری!!! , شاخه های مختلف معماری کارشناسی ارشد معماری به 4بخش تقسیم میشه که هرکدوم از این بخشا خودشون دارای گر , مهندس معماری معرفی شغل، محیط کار، فعالیت های شغلی، شرح وظایف و ... مهندسی معماری برای شما است، اگر ... , معرفی رشته معماری , دانلود کنید: تصاویر پس زمینه ویندوز 10 با کیفیت 4K و Full HD , دستورات اتوکد همراه با مخفف آن , زیر گنبد کبود؛ تصاویری زیبا از سقف بناهای تاریخی ایران , فهرست موضوعات - علم و فن آوری - معماری و عمران , سخن اول.... مصالح دنیای خاص خود را دارند. با چگونگی قرار دادن آنها در کنار یکدیگر و نیز علائمی که از ط , محاسبه شیب زمین و شیب رمپ در این آموزش تصمیم دارم که نحوه محاسبه شیب زمین یا شیب رمپ را براتون توضیح , ورود به سیستم دانشگاه پیام نور https://reg.pnu.ac.ir/Forms/AuthenticateUser/main.htm برای دانشجویان عزیز دسترسی آسان لین , عکس های باور نکردنی از قبل و بعد ارایش مجموعه : آرایش صورت و زیبایی عکس های باور نکردنی از قبل و بعد , چگونه یک مرد ایرانی از هیچی به یک میلیاردر تبدیل شد مجموعه : مطالب جالب و خواندنی چگونه یک مرد ایرا , تصاویر زیبای هیئت‌ های قدیمی عزاداری , جملات و تصاویر عاشقانه ✔جـــــــــای دلـــــــم خـــــالـــــی✔ سَر بِہ زیر وُ ساڪِت وُ بـ ے בَس ,
:: برچسب‌ها: 9 توصیه برای سلامتی افراد دورکار ,
نویسنده
نویسنده : ali tavakkoli
تاریخ : [جمعه 13 شهريور 1394 ] [ 13:26]
تاریخ
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
آخرین مطالب ارسالی
خبر فوری تاریخ : دوشنبه 30 آذر 1394
پست ویژه تاریخ : چهارشنبه 22 مهر 1394
دانلود رایگان کتاب نویفرت ۲۰۱۴ PDF دانلود رایگان کتاب نویفرت ۲۰۱۴ – کتاب نویفرت (Neufert) یکی از مراجع تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395
پست فوری تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395
چگونه از هک شدن سیستم جلوگیری کنیم؟ تاریخ : چهارشنبه 22 دی 1395
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
user
progress عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 930
کل نظرات کل نظرات : 6
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 77
باردید دیروز باردید دیروز : 189
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 1,228
بازدید ماه بازدید ماه : 3,602
بازدید سال بازدید سال : 78,629
بازدید کلی بازدید کلی : 153,978

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 18.212.93.234
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir